Spoedgevallen

Heeft u direct hulp nodig? Klik hier onze spoed afspraak.

Online afspraak maken

U kunt in één klik online een controle afspraak maken.

Nieuwe patiënt

Aanmelden als nieuwe patiënt? Inschrijven kan via ons formulier.

Mondgezondheid advies

Mondhygiëne advies

Mondhygiëne kliniek is het gebied van de tandheelkunde dat zich hoofdzakelijk richt op de preventie van orale ziekten en het behoud van gezonde mondgezondheid van de tanden en het tandvlees .
Goede mondverzorging gewoonten moeten worden vastgesteld op basis van de kindertijd en zijn de basis voor een leven lang gezonde tanden en tandvlees

Onze mondhygiënist is hoog opgeleid op dit gebied om u te voorzien van de volgende diensten:

• volwassene en kind Oral Health Education

• Behandeling van tandvleesaandoeningen

• Voorkomen van tandbederf

• Scheur Sealant behandelingen voor kinderen

• Slechte adem behandelingen.

• Individuele Mondhygiëne Care

• Schaal en Poolse

Elk jaar, miljoenen mensen terecht bij hun tandarts die behandeling voor tandbederf en tandvleesaandoeningen. Met goede tandonderwijs en een regelmatige mondhygiëne routine veel van deze voorwaarden en leed dat kan worden voorkomen.

Fresh Breath Clinic

Er wordt geschat dat miljoenen mensen lijden aan chronische slechte adem (halitose).
Halitose is een pijnlijk probleem dat je zowel persoonlijk als sociaal kunnen beïnvloeden.  Slechte adem is een veel voorkomende kwaal , dat een symptoom van een onderliggende medische aandoening kan zijn . Echter , gebitsproblemen verantwoordelijk voor het merendeel van de slechte adem aandoeningen . Deze kunnen variëren van gebroken of lekkende vullingen om tandvleesaandoeningen en de ophoping van tandsteen .
Slechte adem kan ook worden veroorzaakt door slechte mondhygiëne resulteert in de accumulatie van bacteriën die gassen afgeven met een onaangename geur .
De behandeling is gebaseerd op een geïntegreerde aanpak, waarbij een gedetailleerd onderzoek en correctie van eventuele onderliggende tandheelkundige ziekte .
Na de behandeling wordt een doeltreffende regeling thuiszorg individueel ontworpen voor elke patiënt.

TSCB erkent de bezorgdheid en angst die slechte adem kan brengen aan iemand en trots zich in te kunnen helpen zijn patiënten te verlichten dit veel voorkomende probleem met behulp van moderne technieken.

Geavanceerde Hygiëne, Vlekken verwijderen

Air Flow Sparkle Pools: Vlekken verwijderen Een memorabele ervaringen van gebitsreiniging en een frisse adem met een keuze van smaken: Mint, Orange, Berry of Cherry.